Reklamacje i zwroty

Reklamacje

UWAGA!!! Jesteśmy sklepem CASUALL - sprawdź czy reklamujesz nasz produkt (sukienkę!) 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pośrednictwem e-mail: biuro@casuall.pl 

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, oderwanie, rozerwanie, zaderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp) powstałe w trakcie użytkowania produktu przez Pańśtwa

- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji (np pranie, prasowanie niezgodnie z zaleceniem)

- naturalnie zużywanie się

- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy składać przed odesłaniem towaru, emailem na adres reklamacje@casuall.pl. Informacja powinna zawierać:

- Tytuł maila: REKLAMACJA

- Imię i nazwisko Konsumenta

- Adres konsumenta

- Dane kontaktowe (email, nr telefonu)

- Data zawarcia umowy/odbioru

- Numer zamówienia

- Powód reklamacji

- Nr konta na który zwrócimy pieniądze

- Oczekiwania reklamującego (wymiana towaru / zwrot pieniędzy)

2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamacji.

3. Brak ustosunkowania się Sklepu w powyższym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.

4. W przypadku gdy Sklep uzna reklamację za zasadną niezbędne będzie wysłanie przez Konsumenta produktu na koszt Sklepu (etykieta zostanie wysłana przez Sklep). 

5. W przypadku gdy Sklep uzna reklamację za niezasadną, przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu reklamacji produktu.

6. W niektórych przypadkach możemy prosić Państwa o przesłanie zdjęć produktu podlegającego reklamacji. 

7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

8. Sklep zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@casuall.pl lub telefonicznie: 664171413. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternascie) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres reklamacje@casuall.pl przed jego upływem. W odpowiedzi na wiadomość Sklep wysyła etykietę zwrotną do nadania przesyłki Inpostem (koszt po stronie Sklepu)

 Informacja powinna zawierać:

- w tytule maila: ODSTĄPIENIE OD UMOWY

- Imię i nazwisko Konsumenta

- Adres konsumenta

- Dane kontaktowe (email, nr telefonu)

- Data zawarcia umowy/odbioru

- Numer zamówienia

- NUMER PACZKOMATU z którego zostanie nadana przesyłka zwrotna (Lista paczkomatów dostępna pod adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat)

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru (Z PARAGONEM, BEZ USZKODZEŃ, W ORYGINALNYM OPAKOWANIU, Z METKAMI ITP.), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia w którym odstąpił od umowy. 

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez Klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca Klientowi zapłaconą kwotę nie uwzględniając kosztów wysyłki poniesionych przy zakupie (jeśli Klient wybrał inną opcję niż Inpost za 0zł).  

5. Do zwrotu płatności stosujemy ten sam środek płatności jakim posłużył się Konsument podczas pierwotnej transakcji.

6. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.

7. Koszt odesłania towaru do Sklepu w przypadku wyboru Paczkomatu ponosi Sklep, jeśli Konsument wybierze inny sposób nadania przesyłki niż wskazany przez Sklep - koszt ponosi Konsument. 

8. Warunkiem odstąpienia od umowy jest dostarczenie produktu w stanie nienaruszonym z dołączonym dowodem zakupu - paragonem, w komplecie, w pierwotnym stanie, bez uszkodzeń, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

9. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Gwarancja i serwis

Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl