REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
CasuAll
- 1
Postanowienia ogólne
- Definicje:
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Newsletter – Usługa Elektroniczna dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep internetowy – (dalej "Sklep") prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
Kodeks cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr16, poz.93 ze zm.).
- Właścicielem Sklepu jest: Mirosław Sochacki CasuAll, NIP: 1131016367, tel. 664171413, adres email: biuro@casuall.pl.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- 2
Zamówienia
- Ceny towarów widoczne w sklepie są całkowitymi cenami za towar.
- Na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie cena za towar oraz jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu (www.casuall.pl).
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- 3
Płatności
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- za pośrednictwem serwisu PayPro (Przelewy 24)
- za pomocą płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- za pośrednictwem Masterpass
Podmiotem świadczącym obsługę płatności jest PayPro S.A
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni roboczych od złożenia zamówienia
- Warunkiem wydania (wysyłki) towaru jest zapłata za towar i przesyłkę maksymalnie do 2 dni roboczych (nie dotyczy płatności za pobraniem). Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane przez sklep.
- 4
Wysyłka towaru
Dotyczy wysyłek nadawanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Inpost, lub firmy kurierskiej)
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- termin wysyłki liczony jest od daty zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Sklep ma prawo obciążyć Klienta za nieodebranie przesyłki „za pobraniem” kosztami wysyłki i odesłania do siedziby sklepu Sprzedawcy.
Regulamin nadawania przesyłek poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej definiuje odrębny Dokument tj. regulamin w języku angielskim.
- 5
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pośrednictwem e-mail: biuro@casuall.pl
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Zwracamy Pańswau uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
- PRODUKTY SZYTE NA MIARĘ
- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, oderwanie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zakma, gumy itp) powstałe w trakcie użytkowania produktu przez Państwa
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji (np pranie, prasowanie niezgodnie z zaleceniem)
- naturalnie zużywanie się
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy składać przed odesłaniem towaru, emailem na adres reklamacje@casuall.pl. Informacja powinna zawierać:
- Tytuł maila: REKLAMACJA
- Imię i nazwisko Konsumenta
- Adres konsumenta
- Dane kontaktowe (email, nr telefonu)
- Data zawarcia umowy/odbioru
- Numer zamówienia/faktury
- Powód reklamacji
- Oczekiwania reklamującego (wymiana towaru / zwrot pieniędzy)
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania reklamacji.
- Brak ustosunkowania się Sklepu w powyższym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.
- W przypadku gdy Sklep uzna reklamację za zasadną niezbędne będzie wysłanie przez Konsumenta produktu na koszt Sklepu. W mailu zwrotnym Sklep wyśle etykietę zwrotną, którą należy nakleić na przesyłkę.
- W przypadku gdy Sklep uzna reklamację za niezasadną, przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu reklamacji produktu.
- W niektórych przypadkach możemy prosić Państwa o przesłanie zdjęć produktu podlegającego reklamacji.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Sklep zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
- 6
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- 7
Ochrona prywatności
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.
- Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- 8
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć, opisów towarów i znaku towarowego) bez pisemnej zgody Sklepu.
- 9
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Dotyczy zwrotów nadanych z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na adres reklamacje@casuall.plprzed jego upływem. Informacja powinna zawierać:
- w tytule maila: ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Imię i nazwisko Konsumenta
- Adres konsumenta
- Dane kontaktowe (email, nr telefonu)
- Data zawarcia umowy/odbioru
- Numer zamówienia/faktury
- NUMER PACZKOMATU z którego zostanie nadana przesyłka zwrotna (Lista paczkomatów dostępna pod adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat)
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru (BEZ USZKODZEŃ, W ORYGINALNYM OPAKOWANIU, Z METKAMI ITP.), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia w którym odstąpił od umowy.
- W odpowiedzi zwrotnej (na maila) Klient dostanie etykietę zwrotną potrzebną do nadania przesyłki (przy wyborze wysyłki paczkomatem).
- W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę nie uwzględniając kosztów wysyłki poniesionych przy zakupie.
- Do zwrotu płatności stosujemy ten sam środek płatności jakim posłużył się Konsument podczas pierwotnej transakcji.
- Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów.
- Koszt odesłania towaru do Sklepu w przypadku wyboru Paczkomatu ponosi Sklep, jeśli Konsument wybierze inny sposób nadania przesyłki niż wskazany przez Sklep - koszt ponosi Konsument.
- Warunkiem odstąpienia od umowy jest dostarczenie produktu w stanie nienaruszonym, w komplecie, w pierwotnym stanie, bez uszkodzeń, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
- Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Regulamin odstąpienia od umowy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej definiuje odrębny Dokument tj. regulamin w języku angielskim.
- 10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
- Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
- W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.